fejléckép

Beiratkozás 2019. április 11-12

A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok:

  1. A gyermek nevére kiállított személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvány (lakcímkártya)
  2. Az iskolába lépéshez szükséges fejlettség elérését tanúsító (eredeti) igazolás:
  • óvodai szakvélemény
  • járási szakértői bizottság szakértői véleménye
  • sajátos nevelési igényű gyerekek esetében a Szakértői Bizottság szakértői véleménye


Kitöltendő nyomtatványok:

  1. Nyilatkozat a törvényes képviseletről ebben a tekintetben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 4. könyvének előírásai az irányadók.
  2. Nyilatkozat az életvitelszerű lakcímről (abban az esetben, ha a lakcímkártyán lakhely és tartózkodási hely is szerepel. A tartózkodási helyet 5 évenként meg kell újítani a kormányhivatalnál, tehát a dátumot ellenőrizni kell!)
  3. Adatlap (jelentkezési lap) kitöltve, 2 szülő aláírásával
  4. Nyilatkozat hit- és erkölcstan oktatásban való részvételről
  5. GDPR (adatvédelmi nyilatkozat)

A nyomtatványok az intézmény honlapjáról letölthetők, vagy az iskola titkárságán munkaidőben (8-16 óra között) kinyomtatott formában beszerezhetők.

Az általános iskolai beiratkozás jelen tanévben kétféle módon valósulhat meg. Az eddigi eljárásrendnek megfelelő módon, azaz a korábbi évekhez hasonlóan papír alapú adminisztrációval, valamint a papír alapú adminisztrációt elektronikus ügyintézéssel összekapcsolva.

Az általános iskolák az online jelentkezéseket legkésőbb 2019. április 1-jétől és 2019. április 12. 12:00 óráig fogadják.
https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap

A személyes megjelenés a köznevelési intézményekben mind a két esetben kötelező része a beiratkozási folyamatnak.

Az általános iskolai beiratkozás időpontja a járási kormányhivatalokkal egyeztetetten: 
2019. április 11-12-e 8.00-19.00-ig (csütörtök és péntek).

Újdonság!

Az idei évtől lehetőség van elektronikus, E-ÜGYINTÉZÉS formájában is jelentkezni az általános iskola 1. osztályába. Személyesen azonban ebben az esetben is meg kell jelenni a fent felsorolt okmányokkal.

e-Ügyintézés menete:

Amennyiben nagyobb gyermeke már iskolánk tanulója, akkor a KRÉTA rendszeréhez már rendelkezik belépési azonosítóval.

  1. Belépve a KRÉTA rendszerbe, válassza ki az e-Ügyintézés lehetőségét!
  2. Válassza ki az Ügyintézés indítása menüt!
  3. Kattintson a Beiratkozás általános iskolába menüpontra!
  4. A megnyíló felületen adja meg a szükséges adatokat!

Amennyiben nincs iskolánk KRÉTA rendszeréhez belépési jogosultsága:

  1. Nyissa meg a https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolapweboldalt!
  2. Beiratkozás általános iskolába BÁI menüt válassza!
  3. Regisztráljon új ideiglenes felhasználóként!
  4. Belépés után válassza ki az Ügyintézés indítása menüt!
  5. Kattintson a Beiratkozás általános iskolába menüpontra!
  6. A megnyíló felületen adja meg a szükséges adatokat és válassza ki a listából iskolánkat!

Elektronikus ügyintézésre már lehetőségük van.
Jelentkezési lehetőségük ezen a felületen, április 12. péntek 12 óráig lehetséges.

Mindenkit szeretettel várunk!



Sikeres regisztráció

A jelszavadat e-mailben kapod meg,
kérlek ellenőrizd a postaládádat!
Az e-mail címedet már korábban regisztráltuk!

Az új jelszavadat e-mailben kapod meg,
kérlek ellenőrizd a postaládádat!
Új jelszó beállítva

Az új jelszavadat e-mailben kapod meg,
kérlek ellenőrizd a postaládádat!
Üres e-mail cím...

Kérlek add meg az e-mail címedet,
és próbálkozz újra!
Hibás adatok

Kérlek add meg a helyes e-mail címet
és jelszót, majd próbálkozz újra!
Hibás e-mail cím

A megadott email címmel
nincs regisztrált felhasználónk.
Sikeres módosítás

A személyes adataidat sikeresen módosítottad,
az új adatokat elmentettük.
Hibás e-mail cím

A megadott e-mail cím már foglalt.
Kérlek adj meg egy másik e-mail címet!
Hibás e-mail cím

A megadott e-mail cím formátuma hibás,
kérlek javítsd ki!
Valamit elfelejtettél?

A regisztráció feltétele, hogy elolvasod és elfogadod
az ÁSZF-et és az Adatkezelési Tájékoztatót.

Fel↑